A proposta foi:
“A bioloxía nos contos clásicos”
Actividade: analizar criaturas e seres vivos que aparecen en contos ou mitos (por exemplo, os lobos en "Caperucita Vermella" ou as árbores en "O Señor dos Aneis"). Logo, os estudantes investigan as especies reais detrás destas historias e elaboran un mural con comparativas das especies reais cas imaxinarias.
Material: cartolinas, imaxes dos contos, fotografías reais dos seres vivos.
Produto final: mural para expoñer no Colexio e lecturas dramatizadas de fragmentos dos libros mencionados, do alumnado da ESO en educación infantil.
Contos escollidos: BLANCANIEVES ( paxariños?
, coellos?) CAPERUCITA (lobo) BAMBI (cervos)
, coellos?) CAPERUCITA (lobo) BAMBI (cervos)
1ª ACTIVIDADE asíncrona: Presentación empregando Canva para contar o conto con imáxenes e pouco texto e engadir ficha biolóxica do animal a coñecer ( cas voces dos autores converter a presentación en vídeo)
2ª ACTIVIDADE asíncrona: Elaboración mural
3ª ACTIVIDADE síncrona: Exposición alumnado infantil
No hay comentarios:
Publicar un comentario